Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2008

καψιμμοοοο!

εντάξει δεν πήγαιναν και τα πράγματα πολύ καλά, δεν είχα κι εγώ όρεξη, σκεφτόμουν ανακυκλωνόμουν στις ίδιες σκέψεις μέχρι τελικής πτώσης, εντάξει τρελάθηκε και λίγο το σύμπαν μια με τον ερμή μια με τη σελήνη, αλλο κακό να μη μας βρει, τα φόρτωσα κι εγώ στον κόκκορα, έκανα τους χαμούς μου, πάλι φτηνά τη γλίτωσες θα μου πεις, αλλο κακό να μη μας βρει θα σου πω, ε μπλόκαρα κι εγώ σαν τη θεοπούλα και λέω τι θα κάνω ότι κάνω πάντα. την πάπια, την κινέζα ή τη στρουθοκάμηλο μέσα στο σπίτι μου να βλέπω ταινίες... αυτό είναι. τα τηλέφωνα να χτυπάνε, το μσν να χτυπάει... εγώ εκεί την πάπια!
το καλό είναι ότι είδα καμιά 20αριά ταινίες μερικές καλές, και αυτό σημαίνει ότι θα εχω να γράφω για την επομενη βδομαδα....
αντε καλά να είμαστε να γινόμαστε χάλια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: